НАЗК
UA 01103 Київ Бульвар Дружби Народів, 28
support@nazk.gov.ua
+38 (044) 200-06-94
logo
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту
Меню
“Отримані знання допомогли провести моє перше журналістське розслідування”, — учасниця Першої Школи доброчесності НАЗК
Офіс розбудови доброчесності
Просвіта. Навчання. Взаємодія
Блог
11 Жовтня 2021
|
“Отримані знання допомогли провести моє перше журналістське розслідування”, — учасниця Першої Школи доброчесності НАЗК

“Отримані знання допомогли провести моє перше журналістське розслідування”, — учасниця Першої Школи доброчесності НАЗК

Ми завершили відбір на Другу Школу доброчесності НАЗК. Експерти вже підготували для Школи найактуальніші кейси та інформативні лекції. Пропонуємо почитати відгуки про навчання від учасників Першої Школи доброчесності.

Які з тем, розглянутих на Школі доброчесності НАЗК були для Вас найбільш цікавими та корисними?

Марія Карабин, журналістка-аналітикиня та членкиня ГО “Прогресивні люди”: 

“Як на мене, найцікавіші теми — конфлікт інтересів та електронне декларування. Отримані знання допомогли провести моє перше журналістське розслідування!”

Відповідь надала Юлія Сорока, фахівчиня з управління проектами у сфері розвитку спроможностей та навчання, проект “Моніторинг результатів та вивчення досвіду діяльності USAID в Україні”:

“Найбільш складною та цікавою для мене виявилася “Антикорупційна експертиза”, оскільки я зрозуміла, наскільки це творчий та цілісний процес. Ця тема про виявлення корупційних факторів, що потенційно можуть вплинути на обґрунтованість та незалежність прийняття рішення, має великий потенціал. Адже саме на законодавчому рівні є можливість запобігти виникненню майбутніх конфліктів та зловживань. При цьому, роль громадськості у проведенні такої експертизи також може бути значною, оскільки активісти можуть подавати свої пропозиції”.

Роксолана Малиняк, студентка факультету правничих наук Києво-Могилянської академії:

“Найбільш пізнавальними стали для мене заняття, під час яких ми вивчали конфлікт інтересів й антикорупційну експертизу”.

Яким чином Ви використовуєте знання, отримані на Школі доброчесності НАЗК, у Ваші повсякденній, громадській чи професійній діяльності?

Юрій Шваб, юрист-аналітик “Інституту законодавчих ідей”: 

“Якщо чесно, то сам здивувався, але після закінчення Школи доброчесності використовую отримані знання чи не щодня. Особливо корисними стали матеріали, які поширювалися серед учасників Школи”.

“Ці знання допомагають в моїй роботі. Наприклад, нещодавно я брав участь у перевірці дій юридичної особи в умовах реального конфлікту інтересів, — розповідає Віталій Ткаченко, який працює в управлінні економічної, інформаційної безпеки та внутрішнього аудиту державного підприємства. — У серпні я проводив експертизи локальних актів, пов’язаних з наділенням повноваженнями юрособи. Також беру участь в обговореннях пропозицій щодо зміни деяких статей Закону “про запобігання корупції”.

“Набуті знання використовую у професійній діяльності, зокрема, під час розв’язання ситуаційних задач зі здобувачами вищої освіти”, — поділилась відгуком Наталія Шпак, доцентка кафедри адміністративного права і процесу та митної безпеки Університету ДФС.

“Мені стали у пригоді знання з електронного декларування. Паралельно з навчанням я підготувала аналітику про те, як декларують свої статки депутати Тернопільської обласної ради. Дуже допомогли в цьому практичні роботи та домашні завдання”, — запевнила Марія Карабин.

Наостанок ми запитали випускників, кому б вони порекомендували взяти участь у другому наборі Школи, кому вона була б особливо корисною?

“Моєю щирою рекомендацією є участь у другому наборі Школи всіх охочих свідомих громадян, особливо проактивних членів неурядових організацій і небайдужих представників громадянського суспільства”, — залишила свої враження Роксолана Малиняк.

Віталій Ткаченко порекомендував би Школу активним громадянам, які зацікавлені в отриманні знань про антикорупційні інструменти та їх використання .

Випускниця Школи доброчесності НАЗК Наталія Шпак рекомендує наш проект всім, кого цікавить антикорупційна тематика та розширення своїх знань в темі запобігання корупції.

“Найбільш корисною, на мою думку, Школа може бути тим учасникам, які вже працюють з антикорупційною тематикою та хочуть дізнатися про ефективні інструменти в цій сфері. А для тих, хто раніше не цікавився темою, Школа може стати стимулом для подальшої роботи з запобігання корупції, адже це тема стосується кожного.

Кожен випускник Школи – це амбасадор її цінностей та частина спільноти активних людей! Це середовище, яке надихає та де народжуються нові ідеї для співпраці”, — учасниця Першої Школи доброчесності Юлія Сорока.

Ми вдячні нашим випускникам за відгуки та зацікавлення темою протидії корупції. Сподіваємось, що вони продовжать антикорупційну діяльність і стануть амбасадорами доброчесності.