Минулого тижня в межах проєкту “Прозора школа” відбулися тренінги, на яких педагоги вчилися цікавим фішкам, як можна захопливо викладати антикорупцію та доброчесність у школі.
Один із таких інструментів — антикорупційна гра “Що? Де? Коли?” (тренінг проводила Алла Рябуха, амбасадорка програми доброчесності EdCamp Ukraine). Це командна гра, яка розвиває в учасників критичне мислення, лідерські якості та здатність працювати у групі, повагу до думки колег і впевненість у собі.
Розробники антикорупційного “Що? Де? Коли?” USAID Взаємодія зазначають, що в ході цієї гри молодь може дізнатися про обурливі масштаби корупції, яка історично охоплювала різні сфери життя у різних суспільствах, а також усвідомити деструктивність корупції як на політичному, так і на побутовому рівні. Під час гри учасники отримують безліч аргументів для того, щоб зрозуміти самим шкоду корупції та мати здатність переконати в цьому своїх однолітків.
У Сокирницькому ЗЗСО І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням французької мови Хустської міської ради Закарпатської області вже встигли протестувати гру на практиці — самі ж учителі. Директорка закладу Богдана Чегіль зробила сюрприз своїм колегам та провела гру на зібранні до Дня вчителя.
У ній узяли участь 24 педагоги. Утім, ті, хто проходив тренінг і був знайомий із правилами, виконували роль суддів та асистентів, щоб дати можливість пограти “новачкам” і навчити їх гри (яку вони далі зможуть проводити з учнями).
“Цікаво було одразу! Не скажу, що складно, але й не зовсім просто. Питання були підібрані різного ступеня складності (не використовували ті, що були на тренінгу). Найбільше учасникам сподобалися запитання про білі рукавички, про хабарі імператору та про безруку феміду. У підсумку всі отримали позитивні емоції!” — зазначила директорка Богдана Чегіль.
Дізнатися більше про антикорупційну гру “Що? Де? Коли?” та інші круті інструменти можна тут.
Приєднуйтеся до хвилі доброчесності й ви! 💙