НАЗК
UA 01103 Київ Бульвар Дружби Народів, 28
support@nazk.gov.ua
+38 (044) 200-06-94
logo
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту
Меню
Прозора Школа: досвід Вінницької гімназії №24
Офіс доброчесності
Просвіта. Взаємодія
Блог
7 Листопада 2022
|
Прозора Школа: досвід Вінницької гімназії №24

Прозора Школа: досвід Вінницької гімназії №24

Проєкту “Прозора школа” від Офісу доброчесності НАЗК ― уже два місяці! Однак учасники вимірюють час не кількістю перегорнутих сторінок чи закреслених днів календаря. Для них це насичений період від тренінгу до лекції, від вебінару до зідзвону, від знайомства з експертами й колегами до втілення ініціатив у власних закладах. А мета всіх активностей незмінна, закладена на рівні ідеї самого проєкту, ― побудувати прозоре навчальне середовище, що трансформує освітню сферу та сприятиме розвитку України. 

 

Тож, як і обіцяли, розповідаємо про діяльність педагогів із закладів, що долучені до проєкту “Прозора Школа”. Сьогодні на черзі ― досвід Вінницької гімназії №24.

Там особливо активно поширюють знання про доброчесність у початковій школі. Так, для учнів третіх класів провели цілу низку тематичних занять. Це й урок “Скажімо доброчесності ТАК”, і захід “Доброчесність і доброчесні”, і підсумковий проєкт “Ми доброчесні, бо…” Діти ознайомилися з основними поняттями, а також мали змогу обговорити щоденні ситуації, у яких професіоналізм, високий рівень кваліфікації, особиста відповідальність кожного є надзвичайно важливими для загальної безпеки та комфорту. За словами педагогів, саме так школярі дійшли висновку, що потрібно вчитися ретельно, дбати про своє майбутнє, а “не купувати дипломи”. 

Крім цього, діти також розглядали доброчесність у контексті вибору майбутньої професії. Зокрема, обговорювали норми взаємодії в суспільстві, цінності, права людини, декламували тематичні вірші й створювали малюнки. 

Для учнів 5 класів педагоги Вінницької гімназії №24 провели години спілкування “Що таке доброчесність?” Під час них учні ділилися різними випадками із власного життя, моделювали суперечливі ситуації, обговорювали причини й наслідки людських дій, а ще переглядали повчальний мультфільм. Учителі розповіли, що для організації роботи використовували посібник “Нариси про доброчесність”, створений командою Офісу доброчесності НАЗК. Структуровані матеріали допомогли зрозуміло та цікаво подати інформацію учням під час занять.

 

 

 

 


У 6 класах педагоги гімназії провели
виховні години патріотичного спрямування “Доброчесність тут і зараз. Величний народ величної країни”, під час яких разом зі школярами обговорювали наші національні цінності й риси ментальності, особистості видатних музикантів, письменників, спортсменів минулого та сучасності; міркували про майбутнє України й важливість доброчесної поведінки кожного громадянина. 

До гри “ЩО? ДЕ? КОЛИ?” одна зі вчительок Вінницької гімназії №24 залучила учнів 8 класу. Ця активність допомагає молоді розвивати навички критичного мислення, взаємодії в команді, лідерства, а також в інтерактивному форматі дізнаватися більше інформації про явище корупції та негативні наслідки від нього. 

Приєднуйтеся до хвилі доброчесності й ви!