НАЗК
UA 01103 Київ Бульвар Дружби Народів, 28
support@nazk.gov.ua
+38 (044) 200-06-94
logo
A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту
Меню
Прозора школа триває: успіхи Броварського ліцею №3
Офіс доброчесності
Просвіта. Взаємодія
Блог
10 Листопада 2022
|
Прозора школа триває: успіхи Броварського ліцею №3

Прозора школа триває: успіхи Броварського ліцею №3

Якщо в учня під час уроку народилася принаймні одна нова думка, а після ― відбулася хоч найменша позитивна зміна в поведінці чи світобаченні, то заняття точно було вдалим. Учасники проєкту Офісу доброчесності НАЗК “Прозора школа” продовжують трансформувати освітнє середовище та поширювати серед молоді ідеї доброчесності для покращення життя самих дітей і цілої України. 


А ми зі свого боку продовжуємо ділитися їхніми стараннями, активністю та перемогами. Цього разу розповідаємо про досвід Броварського ліцею №3.

 

“Ми мріємо жити в чесному, відкритому, доброму суспільстві, проте його так важко збудувати. Дотримуватися правил, виявляти турботу й людяність, поважати права інших, вчиняти по совісті ― визначальні критерії здорового суспільства. І навчати цього ми маємо з дитинства”, ― зазначають учителі закладу. 

 

Саме тому вони відвідали навчальні вебінари від Офісу доброчесності НАЗК та розпочали впровадження курсу “Уроки доброчесності” для учнів 3-4 класів. На першому занятті діти в ігровому форматі розбиралися з важливістю дотримання правил у житті кожної людини та цілого суспільства. Під час другого уроку за новим курсом ― “Не будь байдужим” ― педагоги говорили зі школярами про те, чому доброчесна й моральна поведінка перемагає егоїзм, байдужість, безвідповідальність. 

 

“Доброта й людяність врятують світ” ― це новий меседж нової реальності, в якій опинився світ, переконані педагоги Броварського ліцею №3. ― Тому сьогодні важливий напрям виховання дитини вчити обирати доброчесну та людяну поведінку в ставленні до інших”

 

Водночас у закладі запровадили курс “Нариси про доброчесність” для 7-8 класів. Теми, які проходять діти на заняттях, охоплюють різні аспекти життя: і суспільні норми, і добробут людей, і розвиток особистості та саморефлексії, і відмову від стереотипних уявлень. Окремий важливий блок курсу присвячений зв’язку між доброчесністю та державою. Тому на уроках школярі 7-8 класів розбиралися з особливостями взаємодії між громадянами й державою, прозорими механізмами цих зв’язків, функціоналом різних гілок влади, а також важливістю суспільного активізму та контролю за діяльністю депутатів і чиновників.

На заняттях Антикорупційного курсу для 9 класів учні знайомилися з поняттям корупції, ділилися думками та історіями з власного життя, аналізували змодельовані ситуації, училися розпізнавати корупційні практики та запобігати їхнім проявам. Окремі уроки були присвячені темі конфлікту інтересів ― школярі дізналися, що робити, якщо він виник, і як запобігти таким випадкам. Під час проведення занять педагоги ліцею використовували тематичні вправи “Корупція ― не корупція”, “ТОРТ”, формат групової роботи й активних дискусій.

Крім цього, важливий тематичний блок, який стосується інформаційної безпеки та гігієни, у Броварському ліцеї №3 інтегрували в уроки інформатики. Разом із учителем школярі розбиратися, що таке фейки й маніпуляції, практикувалися їх розпізнавати та захищати себе в цифровому просторі. 


Приєднуйтеся до хвилі доброчесності й ви!